#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Estem orgullosos de les jugadores del Barça, sĂłn persones extraordinĂ ries, naturals i autèntiques, i fan un futbol que Ă©s l'estil genuĂ del Barça, traslladat al femenĂ, que Ă©s diferent, però tambĂ© Ă©s molt interessant i atractiu. SĂłn les millors del mĂłn".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Hi haurĂ patrocinador a la mĂ niga, tenim mĂnim sis propostes i estem valorant la mĂ©s interessant".
#TuDiràs | 📢Laporta: "No em vull picar els dits amb Montjuïc, però veiem molt bona voluntat de l'Ajuntament, tant l'alcaldessa com la regidoria. Veuen que és un projecte de ciutat. Hi ha temps per recondicionar-lo, el punt és quadrar-ho amb els concerts que hi ha programats".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "I tant que m'agradaria que Messi vinguĂ©s a inaugurar el nou estadi, això tambĂ© Ă©s casa del Leo, ell Ă©s un dels grans artĂfexs que han fet gran al Barça. Ara tenim una relaciĂł menys fluida, jo el recordo amb efecte, espero que ell tambĂ©".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Opcions que Messi torni al Barça? No he rebut cap missatge seu o de l'entorn que vulgui tornar, i nosaltres ara no ens ho plantegem. Estem construint un equip nou, amb gent jove i certa experiència, la simbiosi està funcionant. Ara bé, Leo és Leo".
#TuDiràs | 📢Laporta: "L'Europa League no és una competició fà cil, però estem il·lusionats. Hem de seguir treballant amb prudència i fer-ho com ho estem fent. I no, no firmo guanyar l'Europa League i ser segon a la Lliga, vull guanyar la Lliga".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Xavi és optimista de mena, fem competicions entre els dos d'optimiste. El Xavi estarà aquà el temps que vulgui. I n'estic convençut que seran molts anys. Gairebé asseguraria que serà l'entrenador del meu mandat".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Amb Koeman va anar com va anar, vaig intentar tractar-lo amb respecte com a persona i Ădol del Barça. A l'estiu, quan li demano 15 dies, ja tenia al cap Xavi, però vam decidir apostar per Koeman i esperar que canviĂ©s, la Lliga s'hauria d'haver guanyat".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Tenim una relació cordial amb Florentino, ara ens veiem més amb la Superlliga. El projecte, de moment està als tribunals, però és un projecte que es guanyarà . Crec que acabarem amb un dià leg constructiu amb la UEFA, hi ha més clubs que estan pendents".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Haaland o MbappĂ©? Si he d'escollir, em quedaria amb el que manifestĂ©s clarament que vol venir al Barça. Si no tenen ganes, serĂ difĂcil. Les condicions econòmiques que m'han transmès, no ho faria encara que poguĂ©s. S'han d'adaptar a una raonabilitat".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Joao FĂ©lix m'agrada moltĂssim, però no d'ara, fa temps i ho sap el seu representant. És un gran jugador, tambĂ© els hi he dit als de l'Atlètic de Madrid. A l'estiu vam intentar que vinguĂ©s, però l'Atlètic no va voler".
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "Ara tambĂ© faig de president executiu i vull seguir aixĂ d'aquĂ al 30 de juny per arreglar la situaciĂł. En moment de dificultats, s'han de tancar files i crec que ha de ser aixĂ, estem intervenint en la gestiĂł d'una manera coordinada amb els executius".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Tornar Urdangarin? És un referent en el món de l'handbol, té la samarreta retirada, el seu fill juga al club i és un més. És de la generació del Dream Team i la història s'ha de respectar. No ens tanquem que vingui, ja ha fet aquà els cursos d'entrenadors"
#TuDirĂ s | 📢Laporta: "El Nou Palau va a un ritme que l'any 2026 podria estar fet. El pressupost de les seccions es mantindrĂ igual, però no s'incrementa. NomĂ©s augmenta el pressupost del Barça femenĂ".
#TuDirĂ s | đź“»ENTREVISTA AMB JOAN LAPORTA
Recupera l'entrevista d'@aleixparise al president del Barça ▶️rac1.cat
Recupera l'entrevista d'@aleixparise al president del Barça ▶️rac1.cat
Loading suggestions...