Esports RAC1
Esports RAC1

@EsportsRAC1

26 Tweets 3 reads Mar 29, 2022
#TuDiràs | 🚨 EN DIRECTE. Segueix l'entrevista del president Joan Laporta a @rac1 ▶️rac1.cat
#TuDiràs | 📢Laporta: "Xavi ho està fent fantàstic, ara ja juguem al que volem, creem ocasions, fem gols... ho mires diferent, a principi de temporada patia perquè no sortia el que volíem. Tot és un procés, Xavi ha tornat a l'origen. Anem pel bon camí". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Dimecres volem batre el rècord mundial d'assistència en un partit de futbol femení. Fem una crida als socis perquè, si no venen, cedeixin l'entrada. Hi ha molta expectació". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Estem orgullosos de les jugadores del Barça, són persones extraordinàries, naturals i autèntiques, i fan un futbol que és l'estil genuí del Barça, traslladat al femení, que és diferent, però també és molt interessant i atractiu. Són les millors del món".
#TuDiràs | 📢Laporta: "El dia que ens van fer la foto a la llotja amb els dirigents d'Spotify, l'acord estava tancat, però ens van demanar un període de silenci. No va perillar l'acord, és el millor contracte d'esponsorització de la samarreta de la història". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Hi haurà patrocinador a la màniga, tenim mínim sis propostes i estem valorant la més interessant".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Som els primers que tenim pressa per fer l'estadi, però la guerra a Ucraïna està encarint els preus i hi ha previsió que pugi el tipus d'interès. Hem d'actuar amb prudència... Tenim un preacord amb Goldman Sachs pel finançament". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "No em vull picar els dits amb Montjuïc, però veiem molt bona voluntat de l'Ajuntament, tant l'alcaldessa com la regidoria. Veuen que és un projecte de ciutat. Hi ha temps per recondicionar-lo, el punt és quadrar-ho amb els concerts que hi ha programats".
#TuDiràs | 📢Laporta: "I tant que m'agradaria que Messi vingués a inaugurar el nou estadi, això també és casa del Leo, ell és un dels grans artífexs que han fet gran al Barça. Ara tenim una relació menys fluida, jo el recordo amb efecte, espero que ell també".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Opcions que Messi torni al Barça? No he rebut cap missatge seu o de l'entorn que vulgui tornar, i nosaltres ara no ens ho plantegem. Estem construint un equip nou, amb gent jove i certa experiència, la simbiosi està funcionant. Ara bé, Leo és Leo".
#TuDiràs | 📢Laporta: "L'Europa League no és una competició fàcil, però estem il·lusionats. Hem de seguir treballant amb prudència i fer-ho com ho estem fent. I no, no firmo guanyar l'Europa League i ser segon a la Lliga, vull guanyar la Lliga".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Xavi és optimista de mena, fem competicions entre els dos d'optimiste. El Xavi estarà aquí el temps que vulgui. I n'estic convençut que seran molts anys. Gairebé asseguraria que serà l'entrenador del meu mandat".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Amb Koeman va anar com va anar, vaig intentar tractar-lo amb respecte com a persona i ídol del Barça. A l'estiu, quan li demano 15 dies, ja tenia al cap Xavi, però vam decidir apostar per Koeman i esperar que canviés, la Lliga s'hauria d'haver guanyat".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Tenim una relació cordial amb Florentino, ara ens veiem més amb la Superlliga. El projecte, de moment està als tribunals, però és un projecte que es guanyarà. Crec que acabarem amb un diàleg constructiu amb la UEFA, hi ha més clubs que estan pendents".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Estem encantats amb Adama Traoré, seria una bona opció i a considerar fer un intercanvi amb Trincao. Adama ha imprès un esperit de màxima professionalitat i entrega, és un jugador diferent". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "No vaig entendre que Sergi Roberto no es reduís el sou. Renovar? Serà qüestió que la secretaria tècnica ho consideri, però el moment de renovar era aleshores, a principi de temporada. Que estigui lesionat també ho complica". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Dembélé m'agrada molt, ens cau molt bé i ens agrada com juga, però nosaltres hem establert uns nivells salarials i ell els hauria d'acceptar. Si té ja algun acord? No ho sé, el seu representant és una caixa de sorpreses". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Haaland o Mbappé? Si he d'escollir, em quedaria amb el que manifestés clarament que vol venir al Barça. Si no tenen ganes, serà difícil. Les condicions econòmiques que m'han transmès, no ho faria encara que pogués. S'han d'adaptar a una raonabilitat".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Joao Félix m'agrada moltíssim, però no d'ara, fa temps i ho sap el seu representant. És un gran jugador, també els hi he dit als de l'Atlètic de Madrid. A l'estiu vam intentar que vingués, però l'Atlètic no va voler".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Tenim dos acords amb jugadors que acaben contracte. Defensa i migcampista? Sí, per aquí va la cosa però no em facis dir noms".
▶️rac1.cat
#TuDiràs | 📢Laporta: "Hi ha converses amb CVC, s'està modificant la proposta inicial perquè a nosaltres ens representi més benefici, més ingrès, també però estem parlant amb altres fons i estructures. Abans del 30 de juny ha d'estar fet".
rac1.cat
#TuDiràs | 📢Laporta: "Ara també faig de president executiu i vull seguir així d'aquí al 30 de juny per arreglar la situació. En moment de dificultats, s'han de tancar files i crec que ha de ser així, estem intervenint en la gestió d'una manera coordinada amb els executius".
#TuDiràs | 📢Laporta: "Enric Masip és assessor en temes esportius i està assignat a la secretaria de futbol perquè és esportista i té molts coneixements. Ha creat un bon clima de treball amb Cruyff i Alemany i així estic informat de tot". #frac1
#TuDiràs | 📢Laporta: "Tornar Urdangarin? És un referent en el món de l'handbol, té la samarreta retirada, el seu fill juga al club i és un més. És de la generació del Dream Team i la història s'ha de respectar. No ens tanquem que vingui, ja ha fet aquí els cursos d'entrenadors"
#TuDiràs | 📢Laporta: "El Nou Palau va a un ritme que l'any 2026 podria estar fet. El pressupost de les seccions es mantindrà igual, però no s'incrementa. Només augmenta el pressupost del Barça femení".
#TuDirĂ s | đź“»ENTREVISTA AMB JOAN LAPORTA
Recupera l'entrevista d'@aleixparise al president del Barça ▶️rac1.cat

Loading suggestions...