Partint de la base que fa 6 mesos Araújo ja em semblava millor futbolista que Faye, els motius que tenia per pensar així eren purament pràctics.
Araújo té contracte al Barça fins al 2026 i si no el renoves (que sortirà per un ronyó) l'has de vendre aquest estiu. Caixa o faixa.
Araújo té contracte al Barça fins al 2026 i si no el renoves (que sortirà per un ronyó) l'has de vendre aquest estiu. Caixa o faixa.
Faye, en canvi, té contracte fins al 2027 i això et dona més temps per decidir.
A més, una venda d'Araújo et soluciona molt més el fair play que la del senegalès, que amb més experiència al primer equip podria acabar costant més del doble del que t'ofereixen ara.
A més, una venda d'Araújo et soluciona molt més el fair play que la del senegalès, que amb més experiència al primer equip podria acabar costant més del doble del que t'ofereixen ara.
Però clar... això del futbol no són matemàtiques i ara veig algunes coses en el joc de Faye que em fan pensar que potser ja està en el seu punt àlgid de valoració al mercat i que amb un bon % de futura venda ja compensaries el risc d'equivocar-te.
A quines coses em refereixo? A les actituds que ha anat agafant Faye un cop s'ha sentit més i més important al filial. Els riscos que pren, les desconnexions mentals que té i un cert afany de protagonisme que li detecto.
Coses que contra rivals millors poden sortir molt cares.
Coses que contra rivals millors poden sortir molt cares.
Perquè a la base d'aquesta "jugada mestra" hi havia la creença de que no perdies tant amb al canvi, que hi havia un risc calculat, i ara començo a creure que sí te la jugaries massa.
La putada és que el problema de la decisió imminent amb Araújo no desapareix.
La putada és que el problema de la decisió imminent amb Araújo no desapareix.
Loading suggestions...